top of page
Black-concrete-web-2.jpg

ARHIVO™ BPM

Modul za kreiranje i automatizaciju poslovnih procesa, sa jednostavnom integracijom i mogućnostima proširenja

ARHIVO™ BPM omogućava kreiranje neograničenog broja poslovnih procesa koji se lako integrišu putem standardnih API-ja, što olakšava budući rad projektnog tima. Takođe, podržava integraciju kvalifikovanog potpisivanja za dodatnu sigurnost i validaciju.

Black-concrete-web-2.jpg

Ključne funkcionalnosti

Iniciranje procesa

Procesi se mogu pokrenuti skeniranjem, putem Capture Centra, izborom iz menija, email-a ili eksternih sistema.

Objedinjena
pretraga podataka

Povezivanje procesa, kao što su odobrenje narudžbenice, ugovora i faktura, omogućava brz pristup svim povezanim podacima. Na primer, unosom PIB broja, korisnik dobija sve relevantne informacije na jednom mestu.

Predefinisani
šabloni dokumenata

Korisnici mogu koristiti šablone u Word formatu sa unapred definisanim izgledom. Podaci uneti u formu automatski se prebacuju u šablon, čime se generišu popunjeni dokumenti. Administratori mogu kreirati ili modifikovati šablone uz osnovno znanje MS Office paketa.

Automatsko generisanje dokumenata i pokretanje procesa

Nakon unosa podataka putem obrazaca, dokumenti se automatski generišu iz šablona i pokreće odgovarajući radni proces (workflow). Dodatno, procesi mogu biti automatizovani tako da se podaci automatski popunjavaju na osnovu postojećih dokumenata ili baza podataka.

© 2025 EIM - ENTERPRISE INFORMATION MANAGEMENT

bottom of page