top of page
Black-concrete-web-2.jpg

ARHIVO™ Elektronska pisarnica 

Efikasno upravljanje ulaznom i izlaznom dokumentacijom 

Modul ARHIVO™ Elektronska pisarnica omogućava jednostavno i pregledno vođenje delovodnika za kompletnu poslovnu dokumentaciju – kako ulaznu, tako i izlaznu. Omogućena je potpuna evidencija i distribucija pošte i dokumenata, uz potpunu kontrolu nad dodelom delovodnih brojeva. 

Black-concrete-web-2.jpg

Ključne prednosti: 

Automatizovano prepoznavanje podataka

Izbegava se višestruko prekucavanje — jednom prepoznati podaci (npr. sa faktura) se automatski prosleđuju na odobravanje uz skenirani dokument i mogu se koristiti u drugim informacionim sistemima. 

Fleksibilno rukovanje dokumentima

Dokument može biti samo evidentiran, evidentiran i skeniran, ili evidentiran, skeniran i automatski uključen u poslovni proces – u zavisnosti od njegovog tipa. 

Neograničen broj procesa

Omogućeno je kreiranje procesa za sve vrste dokumenata (fakture, ugovori, blokade itd.).

Integracija sa DMS i BPM modulima

Omogućena je jedinstvena pretraga svih dokumenata kroz sve sisteme – Pisarnica, Skeniranje, DMS i BPM.

Automatsko pokretanje procesa

Po evidenciji i skeniranju dokumenta, sistem automatski pokreće prethodno definisani poslovni proces.

ARHIVO™ Elektronska pisarnica obezbeđuje brz i pouzdan način za upravljanje dokumentima, uz značajnu uštedu vremena i smanjenje rizika od grešaka. 

Black-concrete-web-2.jpg

ARHIVO™ Elektronska pisarnica – funkcionalnosti 

 

Elektronska pisarnica je fleksibilno rešenje koje se prilagođava potrebama korisnika i omogućava efikasno upravljanje celokupnom ulazno-izlaznom dokumentacijom. 

Black-concrete-web-2.jpg

Ključne mogućnosti:

  • Višestruki formati i knjige delovodnih brojeva 

  • Ručna i automatska evidencija pošte i dokumenata 

  • Automatska dodela broja pri skeniranju ili prijemu dokumenata 

  • Štampa bar-kod nalepnica i automatsko popunjavanje podataka 

  • Elektronska delovodna knjiga i verzionisanje dokumenata 

  • Integracija sa Outlook-om i drugim sistemima 

  • Praćenje toka predmeta i rokova 

  • Pretraga i pristup dokumentima sa udaljenih lokacija 

  • Definisanje prava pristupa i zadataka korisnicima 

  • Usklađenost sa propisima o kancelarijskom poslovanju 

© 2025 EIM - ENTERPRISE INFORMATION MANAGEMENT

bottom of page