top of page
Black-concrete-web-2.jpg

ARHIVO™ Portal

Web aplikacija koja omogućava automatizovanu dostavu, kontrolu, odobravanje, primenu kvalifikovanih potpisa i vremenskih žigova na dokumentima za korisnike kompanije i krajnje korisnike.

Ključne funkcionalnosti

1

Pristup krajnjim korisnicima

Kroz klijentski portal, krajnji korisnici mogu zatražiti usluge, pratiti i kontrolisati svoje ugovore sa kompanijom, kao i potpisivati dokumente kvalifikovanim potpisom direktno putem veb pregledača ili mobilnog telefona.

2

Centralizovano i lokalno potpisivanje

 Portal omogućava centralizovano potpisivanje, lokalno potpisivanje i dodelu vremenskih žigova na dokumentima, kao i višestruko potpisivanje po dokumentu.

3

3

Komunikacija i razmena dokumenata

Korisnici mogu komunicirati putem epošte i razmenjivati dokumente, uz potpunu kontrolu nad dokumentacijom.

4

Podrška za potpise u oblaku

Sistem omogućava upotrebu potpisa u oblaku, čime se dodatno povećava fleksibilnost i sigurnost.

5

Integracija sa Open Text DMS

Portal koristi Open Text DMS kao centralnu komponentu za arhiviranje dokumenata u skladu sa poslovnim pravilima, čime se obezbeđuje bezbedno skladištenje i upravljanje dokumentacijom.

6

Podrška za ARHIVO™ BPM

Osnova ARHIVO™ platforme je ARHIVO™ BPM modul, koji omogućava brzo kreiranje i integraciju kompleksnih poslovnih procesa. Uključuje integraciju sa SEF-om i eUpravom, kao i mogućnost povezivanja sa internim sistemima.

ARHIVO™ Portal, zajedno sa ARHIVO™ BPM, qSign i Document Management System rešenjima, omogućava efikasno upravljanje dokumentima i poslovnim procesima, pružajući visok nivo sigurnosti i automatizacije u potpisivanju i razmeni dokumenata.

© 2025 EIM - ENTERPRISE INFORMATION MANAGEMENT

bottom of page