top of page
Above the Clouds

ARHIVO™ BPM

Modul za kreiranje automatizovanih poslovnih procesa uz jednostavne integracije i proširenja procesa.

 

Modul je integrisan putem standardnih API-ja, što omogućava jednostavan rad projektnog tima u budućnosti. Moguće je kreirati neograničen broj radnih procesa.

 

U B modul je moguće integrisati proces kvalifikovanog potpisivanja.

Iniciranje procesa

Proces se može inicirati skeniranjem, Capture Centrom, odabirom procesa, putem email-a ili iz eksternog sistema.

Objedinjena pretraga podataka

Procesi se mogu povezati međusobno, na primer proces odobrenja, narudžbenice, ugovora i fakture, čime se dobija objedinjen pregled. Na primer, unosom podatka PIB, dobijaju se svi procesi, dokumenti i ostali podaci na jednom mestu.

Predefinisani šabloni dokumenta

Predefinisani šabloni dokumenata predstavljaju dokumente u Word formatu koji imaju predefinisan izgled i formatiranje. Svaki šablon se povezuje sa formom i uneti podaci u formi se automatski umeću u šablon kreirajući popunjen dokument. Administrator sistema ima pravo da kreira nove šablone ili modifikuje postojeće. Za kreiranje ili modifikovanje potrebno je osnovno znanje korišćenja MS Office paketa.

Dodatna opcija za generisanje dokumenata iz šablona i automatsko iniciranje procesa odobrenja dokumenta

Forme su objekti u sistemu preko kojih korisnik unosi podatke o dokumentu. Nakon unosa automatski se iz šablona generiše imenuje gotov dokument i inicira odgovarajući workflow. Forme se mogu automatizovati tako da se određeni set podataka automatski popunjava na osnovu postojećih dokumenata ili vrednosti u bazama podataka.

bottom of page